למה דווקא משתלת לקט?

משתלת לקט היא משתלה אורגנית הממוקמת ביישוב יעד ומתמחה בשתילי ירקות אורגניים ומערכות הידרופוניות.  בלקט תוכלו למצוא תוצרת בפיקוח אורגני של ICQ, שתילים טריים ומגוון עצום של זרעים המתאימים לכל עונה ואת כל מה שנדרש על מנת שכל אחד יוכל לגדל ירקות וליהנות מתוצרת נקייה, טרייה ושופעת בביתו. כדי ליצור מערכת אקולוגית מאוזנת ובריאה בגינה, מומלץ לשתול תבלינים ופרחים שמזמינים מאביקים, מועילים ומרחיקים מזיקים. במשתלת "לקט" תוכלו למצוא זרעים איכותיים הנארזים בקפידה בתוספת דשנים אורגניים וציוד משלים וייעודי לגינת הירק ולמערכת ההידרופוניקה.

 

"בתחילת דרכנו עבדנו בעיקר מול חקלאים אורגניים ומשתלות ברחבי הארץ וכיום, עשר שנים לאחר הקמתנו, פוקדים את המשתלה מגוון מרשים של לקוחות שמעוניינים לגדל ירקות בגינה שלהם.

עוד ניתן למצוא במשתלה מוצרים בלעדיים כמו דבש טבעי מרמת הגולן, חרדל פרא שנקטף על יד זוג מהגליל ועוד שלל מוצרים של "המתססה". כל המוצרים הינם מקומיים ואיכותיים. במשתלה פזורים להם שולחנות פיקניק ומרחב אקולוגי שמכיל בתוכו כוורת דבורים טבעית הגדלה בשיטה ייחודית, גינת ירק, שירותי קומפוסט תולעים, תרנגולות מזנים מיוחדים ושטח שליו ונעים שמזמין לשהות בו לבד או עם הילדים.

 

באתר של לקט ניתן למצוא טבלת שתילה, זריעה, סרטונים של עידן בהם הוא מסביר כיצד לגדל, זרעים איכותיים, ערכות שתילים וציוד לגינת הירק.

מי אנחנו?

קרדיט תמונה: אלעד מנטל

עדי ועידן זוג והורים ל – 3, מתגוררים מעל לחמש שנים במעלה צביה. כשהבן הבכור שלנו נולד, רצינו להפוך חלקה בגינה שלנו לשטח מניב ולקראת זה הכנו את האדמה, שתלנו שתילי ירקות ולהפתעתנו קיבלנו תוצרת מדהימה. החוויה הזאת הפכה לעוצמתית ועם סיפוק יומיומי ודי מהר הרגשנו צורך לחלוק את השפע הזה עם אחרים. הירקות נהיו כל כך זמינים כשכל מה שנדרש זה לצאת לגינה ולקטוף את התוצרת ישר למטבח. הגינה העסיקה אותנו יותר ויותר והתחלנו לייצר בעצמינו שתילים ולמכור בשוקי איכריים. בשלב זה בנינו חממה בבית, והתחלנו לחקור וללמוד אודות ייצור שתילי ירקות. התחלנו למכור כמויות יפות עד שהתרחבנו ולא הייתה ברירה אלא לעבור למשתלה עם שטח גדול יותר. במקביל עידן התחיל לעבוד בשתי עבודות – האחת בניית בתי עץ והשנייה ייצור ומכירת שתילי ירקות אורגניים. עידן החליט שהוא מייצר שתילים ברמה הגבוהה ביותר במטרה שגם חקלאים יוכלו לשתול את שתילי הירקות בשדה ולקבל מקסימום תוצרת מזנים מובחרים וזרעים איכותיים.

עם הזמן כל הרצונות שלנו הצליחו להתממש ל וגם לקוחות פרטיים החלו ליהנות משתילים איכותיים."

כשאנשים באים אלינו למשתלה קשה להם לעזוב, הם מופעמים מהמרחב הירוק ומרגישים כיצד הנשימה מתרחבת לה. האהבה וההשקעה שלנו בתחום החקלאות האורגנית ומה שהפך למשימת חיינו, לא חדל מלהניב פרי ומאפשר לאנשים רבים ליהנות מגידול.

 

אז בקיצור ולעניין – למה להתחיל לגדל ירקות?

  • כי זה עושה טוב בלב ובנשמה והופך אותנו לאנשים שמחים יותר.
  • כי זה מאפשר נגישות גבוהה של אוכל בריא, טרי ומזין.
  • כי אנו חושפים לילדנו את תהליך הגידול מזרע לתוצרת ותוך כדי הם לומדים על ערכים של – סבלנות, היופי בפשטות והחיבור הישיר לטבע.

 

סדנה הידרופונית חווייתית- מעשית

בואו להכיר מקרוב מערכת הידרופונית, דרכה נלמד את העקרונות לגידול הידרופוני כל השנה. נרכיב ביחד מערכת ונשתול צמחים המתאימים לעונה.

הסדנה תתקיים ביום שישי 3.6.22

במשתלת לקט במושב יעד

בין השעות 10:00-12:00

בעלות סמלית של 35 ש״ח

להרשמה לחצו כאן

 

הכתבה מוגשת מטעם משתלת לקט למעבר לאתר לחץ כאן

 

חרדה

מתמודדים עם חרדה: טיפים מעשיים להקלה על התסמינים

חרדה – רק קריאת המילה יכולה לעורר את הרפרוף המוכר של הלב או לחץ בחזה. זהו בן לוויה שרבים מאיתנו היו רוצים שנוכל לבטל אותו, ובכל זאת הוא נמשך, שזור במרקם חיי היומיום שלנו. בין אם זו האחיזה המתהדקת כשאתם גוללים במיילים שלכם, חוסר המנוחה שמטיל עליכם צל במהלך היום, או השינה שחומקת מכם בלילה, לחרדה יש דרך לגרום לנוכחותה להיות מורגשת. בתוך מערבולת הדאגות הזו, דמיינו שאתם מוצאים נווה מדבר של רוגע, ערכת כלים המותאמת להרגעת מחשבותיכם המתרוצצות. בעולם שלעתים קרובות מרגיש כאילו הוא מסתובב מהר מדי, גילוי צעדים מעשיים ומעשיים למיתון החרדה דומה למציאת מצפן בסערה. זה ללמוד לנווט דרך המערבולת בחן וחוסן.

הסכם גירושין

החשיבות של הסכם גירושין: מה שאתה צריך לדעת

כאשר עוברים גירושין, הסכם גירושין הוא מסמך משפטי מחייב המתווה את תנאי הפירוד. הסכם זה מכסה היבטים חשובים כגון משמורת ילדים, חלוקת נכסים ומזונות בני זוג. חיוני לקיים הסכם גירושין כדי להבטיח ששני הצדדים ברורים לגבי זכויותיהם וחובותיהם.

המדריך המלא לצנרת תעשייתית: הבנת סוגים ושימושים לבחירה נבונה

צנרת תעשייתית ממלאת תפקיד מכריע בתעשיות רבות, ומספקת דרך אמינה ויעילה להובלת נוזלים, גזים ואפילו מוצקים. הבנת הסוגים השונים של הצנרת התעשייתית והשימושים הספציפיים שלהם חיונית לקבלת החלטות מושכלות בכל הנוגע לבחירת מערכת הצנרת המתאימה לצרכים שלך. במדריך מקיף זה, נחקור את הסוגים השונים של צנרת תעשייתית ונעמיק ביישומים שלהם, ונעזור לך לבחור נבון עבור הדרישות הספציפיות שלך.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

איפור

שליטה בטכניקות איפור: כיצד לכסות פגמים ולהסתיר אי-סדירות בעור

פגמים ואי-סדירות בעור יכולים להיות מקור משמעותי לחוסר ביטחון עבור אנשים רבים. הם יכולים לנוע מאקנה וצלקות ועד כתמים אדומים, חבורות ואפילו קמטים. עם זאת, עם טכניקות האיפור הנכונות, ניתן לכסות ולהסתיר ביעילות את הפגמים הללו, מה שעוזר לך להרגיש יותר בטוח ונוח בעורך. מאמר זה ידון בשיטות שונות להשגת עור ללא רבב, כולל שימוש בבסיס ובפריימר לאי-סדירות בגוון ובמרקם, טכניקות הסתרה ממוקדות לאקנה וצלקות, תיקוני צבע לכתמים אדומים וחבורות, שימוש נבון בקונסילר ומייק אפ לעיגולים כהים, כמו גם קונטור והארה להסוואת קמטים וקמטוטי הבעה. בנוסף, נדגיש את היתרונות של לימוד טכניקות איפור אלו לשימוש יומיומי, מה שיעצים אנשים להרגיש בטוחים יותר במראה שלהם.

מיטות קומותיים לבתים מודרניים כפתרון לחיסכון במקום

מיטות קומותיים עברו דרך ארוכה מלהיות חוסכות מקום פונקציונליות בלבד ועד להיותן רהיטים מסוגננים ואופנתיים שיכולים לשנות כל חדר. בין אם יש לכם מקום מוגבל או שאתם רוצים ליצור אווירה כיפית ושובבה, מיטות קומותיים הן בחירה מצוינת עבור בתים מודרניים. במאמר זה, נחקור את 10 העיצובים האופנתיים של מיטות קומותיים שעושים כיום גלים בעולם עיצוב הפנים.