איך כדאי לחברות להתגונן מפני פריצות בארגון

כל העולם העסקי מתנהל היום דיגיטלית, בין אם נרצה בכך ובין אם לא. עסק שרוצה להיות נוכח, חייב להיות קיים גם באינטרנט, לעשות שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים כדי להתנהל ביתר קלות וחוכמה ובתוך כל הטוב הזה מסתתרות גם סכנות שונות שמגיעות בשלל תצורות. אז מהן הסכנות ברשת לעסקים, כיצד חברות שירותי מחשוב לעסקים יכולות לסייע לנו להתגונן מפניהן ומה כדאי לדעת לפני שבוחרים חברה כזה? כל התשובות בהמשך, כדאי להמשיך לקרוא.

 

עולם הדיגיטל, היתרונות והחסרונות שלו

אנחנו נמצאים בהתפתחות מתמדת של טכנולוגיות ונראה שהעולם לא יודע שובע מהאפשרויות השונות שמספקת לנו הקדמה. שלל אפליקציות, תוכנות ואפשרויות להתנהלות טכנולוגית נבונה הובילה לכך שכל עסק – מקטן ועד גדול, מתנהלים דיגיטלית במרבית הזמן וחייבים את האפשרויות הדיגיטליות לצורך קיומם. הטכנולוגיה הביאה עמה הרבה דברים חיובים, אך האפשרויות הדיגיטליות הללו קוסמות גם לגורמים עוינים ולמרות כל היתרונות הללו יש לזכור שברשת קיימים לא מעט גורמים שישמחו לשבש את הפעילות העסקית בעסק ויתרה מכך – הם ישמחו לשים ידיהם על פרטים חסויים בעסק כדי לדרוש כספים שלא מגיעים להם.

 

אילו סכנות סייבר אורבות לעסקים ברשת?

הרשת היא מקום בטוח כל עוד יש לעסקים את ההגנות המתאימות לכך, אם לא, העסק עלול להיות חשוף ללא מעט סכנות. בין היתר הסכנות הללו כוללות דרישות לכופר – במצב כזה גורם עוין מצליח להשתיל וירוס שחוסם את המחשב של הארגון תוך דרישת כופר עבור תנאי מסוים. אנחנו מכירים לא מעט מקרים מהארץ ומהעולם בהן היו דרישות כופר דומות, למשל כשדרשו מחברות מסוימות לשלם סכום כסף גדול בתמורה לכך שלא יחשפו מידע של לקוחותיהם. חוץ מדרישות הכופר, יכולים להיות ניסיונות לביצוע פישינג, במקרה כזה גורמים עוינים משיגים סיסמת כניסה למערכת ומבצעים כניסה ולוקחים מידע או כסף. עוד סכנות הן גניבת מידע עסקי, חשיפת מידע עסקי ווירוסים שונים שיכולים לגרום לנזקים שונים לעסק וללקוחות. מכל הסיבות הללו יחד ולכל אחת מהן בנפרד נדרשים שירותי מחשוב לעסקים מחברה המתמחה בכך.

 

כיצד עסקים יכולים להתגונן מפני סכנות אלו?

כל אותם שירותי מחשוב הניתנים לעסקים אמורים להגן על העסק מכל הבחינות – גם מפני פישינג וגם מפני פריצות המשמשות לכופר, אך הם משמשים גם לגיבוי כל המידע של העסק והנתונים בזמן אמת בשירותי ענק מאובטחים ומוצפנים, במקרים שבהם נעשה שימוש לרעה במידע או שנמחק מידע על ידי גורמים עוינים, ניתן לשחזרו בקלות באמצעות הענן.

 

כיצד בוחרים חברה המספקת שירותי מחשוב לעסקים?

כשבוחרים חברה המספקת שירותי מחשוב לעסקים כדאי לבחון לעומק האם החברה יכולה להציע שירות מתקדם המתאים לגודל הארגון. ניתן לבחון מי נמצא בין לקוחותיה והאם יש לה את היכולות הטכנולוגיות וגם את כוח האדם להתמודד עם העסק בסדר הגודל שלו. יש חברות המתמחות בחברות ענק ויש חברות המתמחות בעסקים קטנים ויש שגם וגם. יש לבחון האם השירותים שהם מספקים כוללים את כל הצרכים של הארגון – האם יש שירות גיבוי בענן, האם יש מישהו שיכול לספק שירות במקרה של בעיה טכנית, האם יש הדרכה ראשונית, מה השירות כולל בתוכו ועוד.

חרדה

מתמודדים עם חרדה: טיפים מעשיים להקלה על התסמינים

חרדה – רק קריאת המילה יכולה לעורר את הרפרוף המוכר של הלב או לחץ בחזה. זהו בן לוויה שרבים מאיתנו היו רוצים שנוכל לבטל אותו, ובכל זאת הוא נמשך, שזור במרקם חיי היומיום שלנו. בין אם זו האחיזה המתהדקת כשאתם גוללים במיילים שלכם, חוסר המנוחה שמטיל עליכם צל במהלך היום, או השינה שחומקת מכם בלילה, לחרדה יש דרך לגרום לנוכחותה להיות מורגשת. בתוך מערבולת הדאגות הזו, דמיינו שאתם מוצאים נווה מדבר של רוגע, ערכת כלים המותאמת להרגעת מחשבותיכם המתרוצצות. בעולם שלעתים קרובות מרגיש כאילו הוא מסתובב מהר מדי, גילוי צעדים מעשיים ומעשיים למיתון החרדה דומה למציאת מצפן בסערה. זה ללמוד לנווט דרך המערבולת בחן וחוסן.

הסכם גירושין

החשיבות של הסכם גירושין: מה שאתה צריך לדעת

כאשר עוברים גירושין, הסכם גירושין הוא מסמך משפטי מחייב המתווה את תנאי הפירוד. הסכם זה מכסה היבטים חשובים כגון משמורת ילדים, חלוקת נכסים ומזונות בני זוג. חיוני לקיים הסכם גירושין כדי להבטיח ששני הצדדים ברורים לגבי זכויותיהם וחובותיהם.

המדריך המלא לצנרת תעשייתית: הבנת סוגים ושימושים לבחירה נבונה

צנרת תעשייתית ממלאת תפקיד מכריע בתעשיות רבות, ומספקת דרך אמינה ויעילה להובלת נוזלים, גזים ואפילו מוצקים. הבנת הסוגים השונים של הצנרת התעשייתית והשימושים הספציפיים שלהם חיונית לקבלת החלטות מושכלות בכל הנוגע לבחירת מערכת הצנרת המתאימה לצרכים שלך. במדריך מקיף זה, נחקור את הסוגים השונים של צנרת תעשייתית ונעמיק ביישומים שלהם, ונעזור לך לבחור נבון עבור הדרישות הספציפיות שלך.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

איפור

שליטה בטכניקות איפור: כיצד לכסות פגמים ולהסתיר אי-סדירות בעור

פגמים ואי-סדירות בעור יכולים להיות מקור משמעותי לחוסר ביטחון עבור אנשים רבים. הם יכולים לנוע מאקנה וצלקות ועד כתמים אדומים, חבורות ואפילו קמטים. עם זאת, עם טכניקות האיפור הנכונות, ניתן לכסות ולהסתיר ביעילות את הפגמים הללו, מה שעוזר לך להרגיש יותר בטוח ונוח בעורך. מאמר זה ידון בשיטות שונות להשגת עור ללא רבב, כולל שימוש בבסיס ובפריימר לאי-סדירות בגוון ובמרקם, טכניקות הסתרה ממוקדות לאקנה וצלקות, תיקוני צבע לכתמים אדומים וחבורות, שימוש נבון בקונסילר ומייק אפ לעיגולים כהים, כמו גם קונטור והארה להסוואת קמטים וקמטוטי הבעה. בנוסף, נדגיש את היתרונות של לימוד טכניקות איפור אלו לשימוש יומיומי, מה שיעצים אנשים להרגיש בטוחים יותר במראה שלהם.

מיטות קומותיים לבתים מודרניים כפתרון לחיסכון במקום

מיטות קומותיים עברו דרך ארוכה מלהיות חוסכות מקום פונקציונליות בלבד ועד להיותן רהיטים מסוגננים ואופנתיים שיכולים לשנות כל חדר. בין אם יש לכם מקום מוגבל או שאתם רוצים ליצור אווירה כיפית ושובבה, מיטות קומותיים הן בחירה מצוינת עבור בתים מודרניים. במאמר זה, נחקור את 10 העיצובים האופנתיים של מיטות קומותיים שעושים כיום גלים בעולם עיצוב הפנים.